tisdag 5 maj 2015

Skärp!

Jag är på jakt efter ett skärp att ha i vardagsridbyxorna, dvs not too much bling. Då jag är student föredrar jag budgetshopping och hade tänkt mig något av dessa från Hööks JH Collection. Jag gillar nog det randiga mest men det har brunt läder och jag har svarta stövlar, vilket ju inte känns så matchy! Eller? Det flätade är dock också snyggt och finns i både svart och brunt. Trevligt budgetalternativ till det HÄR mycket dyrare Anky-skärpet kanske?

Hööks belts.

Det randiga kostar i alla fall 159 kr och hittas HÄR, det flätade kostar 199 och ni hittar det HÄR.

Under min skärpjakt hittade jag lite andra snygga också! Suktar lite efter Kingslands men priset på 399 kr är lite för saftigt för mig just nu. Och återigen: brunt läder... Supersnyggt, men det matchar inte mina stövlar. Skärpet längst ner till höger med svarta kristallet är från Horze och riktigt prisvärt, 179 kr! Det finns även med "vanliga" kristaller, royalblå kristallet samt i brunt läder med guldkristaller. Det längst ner till vänster har pärlor istället för kristaller och skärpet i mitten har fina bett-dekorationer.

Olika skärp.

1. Kingsland röd/vit/blå 399 kr. 2. Kingsland navy 399. 3. Källquist 389 kr. 4. Three Horses 315 kr (nedsatt från 449). 5. Horze Crescendo 179 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar