tisdag 12 maj 2015

Königs.

Idag köpte jag ett par begagnade Königs som jag hittade på Hästnet för 600 spänn. Hett tips för er andra fattiglappar! Jag verkar ha något standardmått på mina vader, för er som inte har det kan det kanske bli svårare att hitta några som passar dock. Mina känns liiite höga i knävecket och då har dom ju redan sjunkit lite eftersom de är begagnade, så jag funderar på att lägga i hälkilar. Får botanisera stöveltillbehör på Hööks någon dag! Jag fick precis veta att jag fått ett jobb jag sökt så snart kommer pengarna rulla in till sånt.



Andra nya shoppingfynd jag gjort är dessa bruna ridbyxor från Horze för 399, söta vinterstrumpor från My One för 50 kr (verkar vara slutsålda nu men dom är från Euro-Star i alla fall och jag såg även att dom fanns på GeKås i april), samt ett par mörkbruna ridbyxor i barnstorlek (som passar!) från Mountain Horse för bara 150 kr som jag dock inte har bild på, också från My One. Kul shopping!





1 kommentar:

  1. Hej!
    Ursäkta mig men bara för att berätta att vi är ett lokalt företag och vi erbjuder pengar till alla seriösa och ärliga människor för att öka sin verksamhet eller för att göra ett köp. Räntan är 3% per år.
    Kontakta oss via e-post för mer information.

    E-post: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera